1.4.2009

Ostoksia!

Taas vaihteeksi olen viime aikoina hieman tuhlaillut, tosin en kuitenkaan sen takia, että on tullut minun on pakko ostaa jotakin-tunne vaan olen törmäillyt muutamiin kivoihin juttuihin, joita ei ole vain voinut jättää sitten ostamatta. Tässäpäs niitä tulee...


Olen ostanut muutaman paidan, tuollaisen ihanan pitkän leopardikuvioisen hupparin, se on muistaakseni Tallinnasta Merekeskuksesta (oli kyllä melko feikkikrääsäpaikka). Hintaa noin 20 euroa. Ja toppi on ihan h&m:ltä, onnistuin nimittäin hävittämään johonkin kaksi edellistä, tuolla hintaa 4,90.


Lisää leopardia! Minulla on kenties joku pakkomielle siihen! Mutta tuo on myös on Tallinnasta, maksoi hieman alle kolmekymppiä. Olin jo pitkään etsinyt laukkua, johon mahtuisi myös koulukirjat ja tuohon lopulta päädyin.


Hiuskoristeita h&m:ltä! Kaikki lastenosastolta, pannan ostin vain sen takia, että olin unohtanut hiuspantani kotiin ja loleilu ahdisti ilman xD ja pinnit sopivat hyvin decoroiluun.


Tiistaina tilasin sitten itselleni hieman lisää tukkaa, clip-onit Hairtradesta. Koska minulla ei ole paljoa tietoa kuinka paljon tarvitsisin tukkaa ja millaista laatu on niin näin alkuun tilasin ainoastaan kaksi kappaletta reilun 15cm:n leveitä ja 45cm pitkiä osia. Täysin sopivaa väriä ei sivuilta löytynyt, joten tilasin hieman omaa väriäni vaaleammat, jotta voisin sitten värjäillä sopivammiksi. Tänään tulikin sitten jo ilmoitus postilaatikkoon, että voi hakea postista, melko nopeaa toimintaa siis. Pitääpäs postata sitten tänne esittely niistä! :D

6 kommenttia :

  1. Hienoa kun jollain muullakin on leopardiaddiktio :'D

    VastaaPoista
  2. Mitä, luulin olevani ainoa! xDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. Hei, millaset postikulut hairtradesta tilatessa tuli? 8) Oon myös ajatellut tilata sieltä!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, oliskohan ollut jotain 7 euroa, varmaankin vaihtelee suurinpiirtein sen 7-10 euron välillä riippuen määrästä.

    VastaaPoista
  5. Paljos pidennykset makoi??

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, taisivatpa nuo olla 26 euroa postikuluineen, tosin tuo määrä ei riitä tukkaa kovin tuuheaksi tekemään.

    VastaaPoista